באילו מקרים פונים אל עורך דין נזקי רכוש

עורך דין נזקי רכוש

המונח נזקין הוא מאוד מתעתע. אנחנו נוטים לחשוב, שבכל מקרה בו נגרם נזק לגוף, לנפש או לרכוש, הרי שאנחנו זכאים לקבל פיצוי כזה או אחר. אך זה לא מדויק. מאחר ולא בכל מקרה בו נגרם נזק, יש מי שעומד מאחוריו, יש מי שגרם לנזק הזה ויתרה מזו, לא בכל פעם כשמישהו עושה משהו, הוא באופן ישיר או עקיף, אחראי לנזק שנגרם.

למשל, כאשר נגרם לו נזק לרכוש אנחנו יכולים לחשוב שמגיע לנו פיצוי על כך מחברת הביטוח. אך יש מקרים בהם יתברר לנו, שהפוליסה איננה מבטיחה לנו פיצוי מאחר והנזק לא נגרם כתוצאה מפעולה ישירה או עקיפה שגרמה לכך, ויתרה מזו, הרי שעל הנזק שנגרם אנחנו לא אמורים לקבל פיצוי.

על מנת להימנע ממצבים שכאלה, מה שעלינו לעשות זה לפנות אל עורך דין נזקי רכוש, והוא ייצג אותנו מול חברת הביטוח על מנת לוודא שאנחנו מקבלים את מה שמגיע לנו, בהתאם לפוליסה שלנו. עורך דין שמתמחה בתחום, ידע לקרוא את הפוליסה, להבין את התנאים שלה, ויותר חשוב מהכל, הוא ידע להציג את הנזק שנגרם לנו ולהוכיח שהוא נגרם כתוצאה מדבר כזה או אחר, שעל בסיסו מגיע לנו פיצוי מחברת הביטוח.

באילו מקרים אנחנו צריכים להיעזר בעורך דין נזקי רכוש? אנחנו יכולים וצריכים להיעזר בעורך דין בתחום זה במקרים שונים, בהם נגרם לנו נזק לרכוש כגון, מוצרי חשמל בבית או במשרד, ריהוט, מוצרים שנמצאים בשטחים המשותפים במבנה, ריהוט או חפצים מובנים (למשל מטבח), תשתיות של מבנה (צנרות, מערכות חשמל וכדומה), כמו כן אנחנו יכולים וצריכים להיעזר בעורך דין נזקי רכוש, אם נגרם נזק לרכב, אופניים או כלים ניידים אחרים.

כמובן, שעבור כל אחד מהפריטים, החפצים הנ"ל, ההתייחסות היא שונה, בהתאם לסוג החפץ, בהתאם לסוג השימוש שעושים בו וכן בהתאם לאופי הנזק שנגרם או עלול להיגרם לו.

לפני סיום נדגיש, על מנת שנוכל להתמודד עם סיטואציה שכזו, הרי שעלינו לשמור את כל הקבלות, את כל הצילומים, את כל החומר המתועד בנושא.

אולי יעניין אתכם לקרוא גם על: עו"ד לתאונת דרכים

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
איציק בן-דוד

איציק בן-דוד

איציק בן-דוד הוא איש מקצוע בתחום השיפוצים מעל 8 שנים. לאחר מספר שנים של עבודה משותפת יחד עם אביו בחברת בנייה, איציק החליט לצאת לדרך חדשה עם חברת שיפוצים עצמאית. נוסף על אהבת הבנייה, איציק אוהב לכתוב ומפרסם מאמרים מקצועיים מכל תחומי בעלי המקצוע.

השאירו תגובה

proworld.co.il - כל הזכויות שמורות - 2013. כל העתקה של תוכן אסורה במפורש אלא אם ניתנה הסכמה בכתב מבעל האתר.

גלול למעלה