מוצרי בטיחות – והחשיבות שלהם בבתי ספר

מוצרי בטיחות לבתי ספר

בית ספר הוא המקום של הילדים והנערים, במקום הזה הם מרבים גם לשבת וללמוד, להתפתח ולהתקדם אך גם מרבים לשחק, להשתולל ולפתח יכולות חברתיות. במהלך המשחקים לא פעם ולא פעמיים קרו מקרים שבהם ילדים נפגעו, נפצעו ומקרים אלה היו יכולים להימנע אם רק היה לבית הספר מוצרי בטיחות אשר ללא ספק חשובים בכל בית ספר. ללא שום ספק בטיחות ילדינו זה מעל הכול עבורנו, אנחנו דואגים לילדינו לכל מחסור, דואגים לחינוך, דואגים לבריאות, אז בטח ובטח שגם נדאג לבטיחות של ילדינו.  במאמר הקרוב ניתן לכם סקירה קטנה של כמה מוצרים אשר יכולים לעזור לכם מאוד בבטיחות הבית ספר שבו אתם מלמדים, לומדים או עובדים.

ציפוי מגן לחלון

ילדים אוהבים לשחק בכדור, אוהבים לרוץ, להשתולל, לפרוק אנרגיה ובכך הם מעלים את רמת הסרוטונין בגוף וניתן לראות שהם מרבים לחייך ולהיות מאושרים. יחד עם זאת משחקי הכדור יכולים גם לשבור את החלונות בכיתה, לכן מומלץ מאוד לשים ציפוי מגן לזכוכית החלון. ציפוי זה מעולה גם למשחקי ריצה, באם מתנגשים בציפוי זה במקום בזכוכית החלון, גם המכה פחות כואבת וגם אין סכנה שהחלון יתנפץ לכל עבר. כמו כן במדינה כמו שלנו אנחנו רוצים לספק גם הגנה סביב המצב הביטחוני, מוצר זה מאפשר לזכוכית לא להישבר ולהישמר גם במקרים של נפילת טיל וזה אושר על ידי פיקוד העורף כמוצר איכותי שעוזר לשמור על ביטחון התלמידים. לכן אפשר לומר כי ציפוי מגן זהו בהחלט המוצר הבטיחותי שכל בית ספר במדינת ישראל צריך לשים כבר עכשיו בבית ספרו, במיוחד לקראת שנת הלימודים החדשה שמתקרבת אלינו אט אט.

תפס דלת מאסיבי

אחד הדרכים לשמור על הילדים מפני טריקת דלתות כבדות הוא תפס דלת מאסיבי אשר בולם דלתות ומוחזק עם ברגים ולרצפה ולדלת ובכך שומר את הדלת במקומה ובטוחה. מוצר בטיחות זה טוב מאוד בעיקר לבתי ספר שבהם יש נערים או ילדים שאוהבים לרוץ, להשתולל, לריב ולכן דלת מאסיבית וכבדה יכולה להיות מסוכנת עבורם.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
איציק בן-דוד

איציק בן-דוד

איציק בן-דוד הוא איש מקצוע בתחום השיפוצים מעל 8 שנים. לאחר מספר שנים של עבודה משותפת יחד עם אביו בחברת בנייה, איציק החליט לצאת לדרך חדשה עם חברת שיפוצים עצמאית. נוסף על אהבת הבנייה, איציק אוהב לכתוב ומפרסם מאמרים מקצועיים מכל תחומי בעלי המקצוע.

השאירו תגובה

proworld.co.il - כל הזכויות שמורות - 2013. כל העתקה של תוכן אסורה במפורש אלא אם ניתנה הסכמה בכתב מבעל האתר.

גלול למעלה