מצעי כותנה מצרית

תעשיית מצעי הכותנה המצרית צומחת במהירות מאז תחילת שנות ה-2000. מצעי כותנה מצרית הולכים וצוברים פופולריות, אך למעשה לא כולם מיוצרים דווקא במצרים אלא בהשפעה מצרית. אגב, הסיבה העיקרית לצמיחה זו היא שמצרים הייתה יצואנית גדולה של כותנה בשנים האחרונות והביקוש למוצרי מצעים מכותנה מצרית גובר.

בדים עם היסטוריה עתיקה

מצעי כותנה מצרית הם הבד העיקרי של העם המצרי. זה חלק חשוב מהתרבות שלהם והם משתמשים בסוג הבד הזה במשך מאות שנים. מומחים מסבירים כי תעשיית מצעי הכותנה המצרית היא מהגדולות והחשובות במזרח התיכון. התעשייה מונעת בעיקר מהביקוש לכותנה מסין. הביקוש למצעי כותנה מצרית גדל משמעותית מתחילת המאה הנוכחית, עקב גורמים כלכליים ופוליטיים מגוונים. 

ממה עשויים מצעי כותנה מצרית

מצעי כותנה מצרית הם לא רק אחד המוצרים החשובים ביותר במצרים. הם גם מוצר איכותי שעשוי מסיבי כותנה, שהוא סיב טבעי. למצעי כותנה שימושים רבים, כמו שמיכות, מגבות ומצעים. תעשיית הכותנה המצרית מייצרת יותר מ-80% מסיבי הכותנה בעולם והיא מהווה כ-20% מסך הייצור העולמי. ממשלת מצרים החליטה לקדם מצעי כותנה מצרית בשל ערכם ושימושם הגבוהים.

מומחי טקסטיל מצביעים על עוד עובדות מעניינות. תעשיית הטקסטיל במצרים שווה כ-50 מיליארד דולר. כתוצאה מכך, ישנם מותגי מצעים מכותנה מצרית רבים שהפכו פופולריים מאוד. ולא רק במצרים: מצעי כותנה מצרית הם בד טקסטיל פופולרי במזרח התיכון, אפריקה ואסיה. הוא משמש למטרות שונות נוספות לצד מצעים. כותנה מצרית משמשת גם לבגדים, למצעים וגם לריהוט הבית.

לסיכום, מצעי כותנה מצרית הם אחד מפריטי המצעים הפופולריים בעולם. זהו גם בד חשוב מאוד במצרים והוא עשוי מ-100% כותנה מצרית. הם יפים, איכותיים, נעימים לגוף ומוצלחים גם במזג אוויר חם.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
איציק בן-דוד

איציק בן-דוד

איציק בן-דוד הוא איש מקצוע בתחום השיפוצים מעל 8 שנים. לאחר מספר שנים של עבודה משותפת יחד עם אביו בחברת בנייה, איציק החליט לצאת לדרך חדשה עם חברת שיפוצים עצמאית. נוסף על אהבת הבנייה, איציק אוהב לכתוב ומפרסם מאמרים מקצועיים מכל תחומי בעלי המקצוע.

השאירו תגובה

proworld.co.il - כל הזכויות שמורות - 2013. כל העתקה של תוכן אסורה במפורש אלא אם ניתנה הסכמה בכתב מבעל האתר.

גלול למעלה