עורך דין פשיטת רגל – הדרך לבחור את הטוב ביותר

שרת לשליחת פקסים

מי שנמצא בפשיטת רגל יודע שאין לו כסף מיותר להוציא. ובכול זאת הדרך הטובה מכל לנהל פשיטת רגל או חדלות פירעון – היא באמצעות עורך דין להליך מחיקת חובות ופשיטת רגל. פשיטת רגל מכונה גם 'חדלות פירעון' הלוא הוא תהליך שמתבצע על חייבים שהם אנשים פרטיים, אשר אינם מצליחים לשלם חובות לנושים. תהליך פשיטת רגל נועד כהליך הגנתי שחשוב לבצע באמצעות אביתר כהן עו"ד לפשיטת רגלעורך דין מיומן שיוכל לסייע במניעת צעדים משפטיים קריטיים. 

הליך פשיטת רגל הוא הליך חשוב מאד שחייבים לבצע כשנתקלים בקשיים כלכליים וחובות כבדים שאי אפשר לפרוע. הליך זה מיועד לאנשים פרטיים ולא לחברות או תאגידים ומכיל יתרונות כמו צעדים הגנתיים מפני נושים ושיקום כלכלי מסודר שנעשה על ידי הרשויות. 

כשאתם בוחרים עו"ד שינהל את המהלך, בין אם מהלך שנעשה עבורכם או "נגדכם", חשוב לבחור איש מקצוע מבין המשפטנים הטובים ביותר המומחים בתחום זה. בבחירת עו"ד שימו לב לדגשים הבאים:

שימו לב כי עורך הדין מומחה בניהול הליכים של הוצאה לפועל

בין אם אתם הנושים או הנישומים, חשוב לבחור איש מקצוע מומחה בתחום. שימו לב כי אתם בוחרים את מי שיש לו ניסיון בתחומים כמו הוצאה לפועל, פירוק חברות, הוצאת צווים, חדלות פירעון ושאר נושאים שקשורים אל פשיטת רגל וניהול הליכי גבייה או תשלומים. בחרו משרד עורכי דין עם ניסיון בניהול תיקים בהוצאה לפועל, במקרה הצורך. 

המלצות

חפשו המלצות על עורכי דין טובים. כיום אפשר לחפש המלצות בפורומים שעוסקים במשפט, בקבוצות ברשתות החברתיות ובשאר אתרים ופלטפורמות ייעודיות לחיפוש עו"ד. 

יעילות ותוצאות

לבסוף יש לבדוק שעו"ד הבחרתם יעיל ויכול לספק תוצאות טובות בניהול ההליכים שלכם. כך תוכלו לצאת מהמצב הסבוך, בצורה נכונה ושפויה.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
איציק בן-דוד

איציק בן-דוד

איציק בן-דוד הוא איש מקצוע בתחום השיפוצים מעל 8 שנים. לאחר מספר שנים של עבודה משותפת יחד עם אביו בחברת בנייה, איציק החליט לצאת לדרך חדשה עם חברת שיפוצים עצמאית. נוסף על אהבת הבנייה, איציק אוהב לכתוב ומפרסם מאמרים מקצועיים מכל תחומי בעלי המקצוע.

השאירו תגובה

proworld.co.il - כל הזכויות שמורות - 2013. כל העתקה של תוכן אסורה במפורש אלא אם ניתנה הסכמה בכתב מבעל האתר.

גלול למעלה