איך לבחור מיתרים לגיטרה חשמלית שיתאימו לכם

red-electric-guitar-165971

נגינה בגיטרה חשמלית היא משימה שדורשת שעות תרגול רבות, משמעת וסבלנות, וגם ציוד מתאים שנוח לעבוד איתו. לכן למיתרים יש חשיבות מכרעת, מאחר שהנגינה מתבצעת באמצעותם ולכן תחושות של חוסר נוחות ישפיעו לרעה על רמתכם ויפגמו מאוד בלמידה. הקפדה על מיתרים איכותיים תשרת אתכם ותמנע מפחי נפש ותחושות כישלון ומיאוס, שעלולות להוביל לפגיעה בכלי עצמו. חשוב להקפיד על כך שהמיתרים יהיו רק של ספקים אמינים, ולא להתפתות למבצעים והנחות שונות. מיתרים נמדדים בפרמטרים של עובי וגובה המתח. בחירה שגויה תגרום לכם להפיק צלילים צורמים ולהיכשל בהשתלטות על הגיטרה. 

מה יקרה כאשר המיתרים אינם מתאימים

מיתרים בגיטרה חשמלית הינם דבר חשוב מאוד לאיכות הנגינה!
כאשר המיתרים אינם בעובי מתאים לאצבעות הידיים של המנגן, הוא ייתקל בקשיים בהפקת הצליל והרצוי והאצבעות יהיו מוגבלות מאוד. כאשר המיתרים אינם מתוחים מספיק, או מתוחים יותר מדי, המנגן יתקשה לשלוט בהם. התנסות נכנה במיתרים תהיה על ידי בעל הגיטרה עצמו, שיבחן כמה סוגי מיתרים ויחליט עם איזה מהם הוא חש בנוח יותר במיוחד. מיתרים עשויים ממגוון חומרים ובהם ניילון, ניקל פלדה ברונזה ואחרים. לכן חשוב להתנסות במקום וק אז לקבל החלטה. בחנויות אמינות יש גם אנשי מקצוע שיעזרו לכם בהתלבטויות וייתנו ייעוץ מקצועי וכן כלים שונים, שתוכלו לנסות בעצמכם ולהחליט מי מהם הכי מתאים לכם. 

חשוב להקפיד על אמינות ויחס אישי

הגיטרהה שרכשתם מיועדת למלא תפקיד חשוב בחייכם ודורשת מאמץ רב באימונים ובגינה לכל מטרה, אישית ,חברתית (אירועים חברתיים) או מקצועית. לכן חשוב לדעת לתחזק אותה כראוי ולמנוע בלאי ושחיקה של המיתרים. זהו פרמטר מרכזי בבחירת מיתרים – איכות ועמידות בפני מגע ותנאי שטח (אכסון במקומות לחים או חמים עלול לפגוע במיתרים). ברכישת הגיטרה אתם יכולים לבקש תעודות אחריות מחנות לאביזרי מוסיקה בה ביקרתם אשר מעידות על אמינות המוכר, וגם יכולים לרכוש גיטרה יד 2 אם אין תקציב לחדשה. עליכם לזכור שבנגינה עם גיטרה חשמלית יש להשתמש גם במגבר ולכן התייעצות עם המוכרים וטיפים שלהם יסייעו לכם לשמור על תפקוד תקין לאורך זמן.  

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
איציק בן-דוד

איציק בן-דוד

איציק בן-דוד הוא איש מקצוע בתחום השיפוצים מעל 8 שנים. לאחר מספר שנים של עבודה משותפת יחד עם אביו בחברת בנייה, איציק החליט לצאת לדרך חדשה עם חברת שיפוצים עצמאית. נוסף על אהבת הבנייה, איציק אוהב לכתוב ומפרסם מאמרים מקצועיים מכל תחומי בעלי המקצוע.

השאירו תגובה

proworld.co.il - כל הזכויות שמורות - 2013. כל העתקה של תוכן אסורה במפורש אלא אם ניתנה הסכמה בכתב מבעל האתר.

גלול למעלה