יריעות ביטומניות

יריעות ביטומניות

יריעות ביטומניות נחשבות לאחת משיטות האיטום הנפוצות והמומלצות ביותר בארץ ובעולם. מדובר על שיטה יעילה ומהירה, המאפשרת איטום מושלם של הגג לאורך זמן. אחד היתרונות המרכזיים של השיטה, הוא היכולת לפרוס את היריעות על הגג במהירות ובקלות, ללא שום צורך לחכות מספר ימים עד לייבוש הגג. כמו כן, ניתן להשתמש ברצועות כמעט מיד לאחר שהגשם נפסק, כך שגם אין צורך לחכות לייבוש מלא לפני תחילת העבודה. היריעות עצמן עשויות בעיקר מפולימרים וביטומן, זהו חומר סינטטי שמופק על ידי תעשיות הדלק במהלך שלבי זיקוק הנפט. ניתן היום למצוא שני סוגים עיקריים של יריעות לאיטום הגג, הנבדלות זו מזו בסוג הפולימר שהן מכילות.

יריעות ביטומניות – כל הדברים שלא סיפרו לכם

חשוב להתאים את סוג היריעות לאקלים ולסוג הגג, היות ושני הסוגים נבדלים זה מזה לא רק ברכיבים שלהם אלא גם בעובי שבו הן מגיעות. למשל, יריעות APP מושלמות עבור אקלים חם וגגות בטון חשופים, ולכן הן נפוצות כל כך באיטום גגות בארץ. לעומת זאת, יריעות SBS מתאימות לאקלים קר יותר, ולכן בארץ נעשה בהן שימוש במרתפים או במקלטים.

תוכלו למצוא דוגמאות ועוד מידע גם באתר https://zohar-itum.co.il/

נקודה חשובה שכדאי לדעת, היא העובדה שיריעות מסוג זה לא מתאימות לגגות שעברו איטום קודם בחומרים ממשפחת איטום אחרת. כלומר, גגות שעברו איטום עם חומרים אקריליים, לא יתאימו לשיטת האיטום הזאת. יהיה צורך להסיר את כל שכבות האיטום הקודמות, על מנת לאפשר ליריעות להיאחז היטב בגג. אך לעומת זאת, גגות שעברו איטום בזפת למשל, יתאימו בצורה מושלמת היות ומדובר על חומר מאותה המשפחה. כמו כן, היריעות מתאימות לגגות שטוחים, הן לא יעבדו על גגות רעפים או על גגות המלאים בדודי שמש או מכשולים אחרים.

חשוב כמובן לעבוד עם חברה מקצועית ואמינה שמתמחה בתחום של איטום גגות. רק אנשי המקצוע המיומנים והמנוסים ביותר, יוכלו להבטיח לכם יריעות ביטומניות שהותקנו כהלכה. לכן מומלץ לבחור היטב את החברה, לוודא שיש לה רישיון לפעול בתחום האיטום וכמובן לבדוק שהיא משתמשת אך ורק בחומרים איכותיים שעומדים בכל התקנים המתאימים.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
איציק בן-דוד

איציק בן-דוד

איציק בן-דוד הוא איש מקצוע בתחום השיפוצים מעל 8 שנים. לאחר מספר שנים של עבודה משותפת יחד עם אביו בחברת בנייה, איציק החליט לצאת לדרך חדשה עם חברת שיפוצים עצמאית. נוסף על אהבת הבנייה, איציק אוהב לכתוב ומפרסם מאמרים מקצועיים מכל תחומי בעלי המקצוע.

השאירו תגובה

proworld.co.il - כל הזכויות שמורות - 2013. כל העתקה של תוכן אסורה במפורש אלא אם ניתנה הסכמה בכתב מבעל האתר.

גלול למעלה