ד"ר ארז ברנע פסיכיאטר מומחה לילדים ונוער – קווים לדמותו

ד

החיים שלנו מורכבים ממשלבים רבים, תקופות, עליות וירידות, תחושות, רגשות ועוד. כל אלה משפיעים על המצב הפיזי, החברתי והנפשי של כל אדם ובעיקר ילדים ונוער הנמצאים בגיל שבו הם עדיין קולטים במהירות את המידע סביבם ולעתים יש לכך גם השפעות שליליות. התנהלות עם ילדים ונוער שונה ממבוגרים וכמובן שלכל ילד יש את העולם הפנימי שלו, הסיפורים שלו והדברים שהוא עובר שמבדילים אותו מילדים אחרים בני גילו.

טיפול רגשי בילדים ובני נוער:

הטיפול בבני נוער יעשה בצורה עדינה, מחבקת ואוהבת. חשוב להקשיב להם, לגרום להם להיפתח, להציף את הנושאים הבעייתיים ולהקנות כלים וערכים שיעזרו לילד להתמודד ולהרגיש בטוח יותר. את כל אלה ניתן לעשות באמצעות טיפול רגשי לנוער מקצועי מותאם באופן אישי לילד/ה שלכם וכך פועל ד"ר ארז ברנע המתמחה בטיפולי ילדים ונוער.

לקויות למידה:

אחד התחומים הנפגעים הכי הרבה כתוצאה מבעיות שונות ובעיקר בעיות של הפרעות קשב וריכוז הוא תחום הלימודים. בגילאים הצעירים הילדים הם חלק ממסגרת בית ספרית חינוכית אשר מקנה להם ערכים וידע עמו הם אמורים להתחיל את החיים שלהם, לבנות תפישת עולם מסוימת שבעזרתה יוכלו לקבל החלטות ולעצב את חייהם. הפרעות קשב וריכוז, בעיות חברתיות שונות, בריונות וכן דברים נוספים שהם עשויים לעבור בגיל צעיר בהחלט וכל אלה עשויים להשפיע על היכולות הלימודיות שלהם, על האפשרות שלהם להתרכז ולקלוט חומר, על ההתנהלות שלהם ועל ההתנהגות שלהם. ברגע שמתחילים לגלות סימנים שי הצורך כבר לקחת אותם לטיפול פסיכולוגי שיטפל בבעיות מהשורש, בצורה הנכונה והנעימה ביותר עבור הילדים.

ד"ר ארז ברנע:

ד"ר ארז ברנע מטפל בילדים, נוער ומבוגרים כאחד. ד"ר ארז הנו פסיכיאטר המתמחה בטיפול בילדים ונוער בכל שלבי ההתפתחות שלהם מגיל קטן ועד גיל נוער מבוגר. הוא מנהל מקצועי בME מרכזים לטיפול רגשי צוות ילדים ונוער. ד"ר ארז הנו בוגר אוניברסיטת בן גוריון ולימודי רפואה וכן לימודי פסיכיאטריה באוניברסיטת תל אביב. במסגרת נסיונו המקצוע של ד"ר ארז ברנע הוא מטפל בילדים במסגרת "מכבי שירותי בריאות", יועץ בפנימיות נוער וכן בעל ניסיון בעבודה במרפאה בבית החולים גהה.

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
איציק בן-דוד

איציק בן-דוד

איציק בן-דוד הוא איש מקצוע בתחום השיפוצים מעל 8 שנים. לאחר מספר שנים של עבודה משותפת יחד עם אביו בחברת בנייה, איציק החליט לצאת לדרך חדשה עם חברת שיפוצים עצמאית. נוסף על אהבת הבנייה, איציק אוהב לכתוב ומפרסם מאמרים מקצועיים מכל תחומי בעלי המקצוע.

השאירו תגובה

proworld.co.il - כל הזכויות שמורות - 2013. כל העתקה של תוכן אסורה במפורש אלא אם ניתנה הסכמה בכתב מבעל האתר.

גלול למעלה