חידוש רהיטים – קורס לנשים

חידוש רהיטים

נשים אוהבות לחדש ולהתחדש. מבחינתה של האישה היא הייתה מוכנה בכיף להחליף בכל שנה את הרהיטים שלה בבית. אך מה לשעות שמדובר בפרוצדורה יקרה מידי והיא לא ממש מתאפשרת לאנשים מן השורה? אז כאן אנחנו מציעים אפשרות זולה במיוחד אך כזו אשר בעזרתה אפשר בהחלט לשדרג את הרהיטים הקיימים ולהפוך אותם לחדשים ממש. אף אחד לא ישים לב כי מדובר באותם הרהיטים בדיוק.

אותה הגברת בשינוי אדרת

כאשר אנחנו מדברים על חידוש רהיטים אנחנו למעשה מדברים על שינוי המראה החזותי של הרהיט כשאר באופן כזה הוא יקבל פנים חדשות לגמרי. הן מבחינת המראה החיצוני של הרהיט והן מבחינת הצבעים שלו. החידוש והליטוש יעשו איתו רק טוב ותוך זמן קצר וללא עלויות כמעט – תתקבל תוצאה מרהיבה וחדשנית.

קורס לנשים

בגלל שהבנו את הצורך הנשי בחידושים ובשינויים ובגלל שהחיידק הזה מנקר באישה הרבה יותר מאשר באיש, החלטנו לייחד קורס מיוחד דווקא לנושים. הקורס מתאים לכל אחת ואין צורך בניסיון קודם. במהלך הקורס אנחנו מעניקים טכניקות שונות, מלמדים את אופן העבודה הנכון מול רהיטים ולומדים להבחין בין סוגי העץ השונים. באופן כזה אנחנו גם לומדים להתאים לכל סוג של עץ את חומרי היצירה המתאימים. לא דומה רהיט מעץ מחוספס לרהיט מודרני אשר מצופה בפורמייקה. כך גם אין כמעט דמיון בין רהיט המחופה בבד ריפוד לבין רהיט העשוי אך ורק מעץ. כל רהיט דורש טיפול שונה וכל אחד מהם זקוק לעבודה בצורה אחרת, עם חומרים אחרים ועם ציוד שונה.

לומדים אצל המקצוענים

אז נכון שהמטרה בקורס חידוש רהיטים היא לא להפוך את התלמידות לנגריות ולא ממש בטווח שזוהי השאיפה של התלמידות בקורס. אך למרות זאת ישנן נשים רבות שבעקבות הקרוס תוכלנה להשתלב אחר כך בעבודה מפרנסת בנגריות. כי אצלנו אין קיצורי דרך ואין לימוד חובבני. הכול נלמד בצורה הכי מקצועית, באופן הכי מושקע כך שכל בוגרת של הקרוסים שלנו יוצאת עם הרבה מאוד ידע ועם הרבה כלים לחיי הנגרות.

אז אם גם אתם נדבקתם בחיידק היצירה – אתן בהחלט מוזמנות…

קראו גם על: קורס נגרות מקצועי

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
איציק בן-דוד

איציק בן-דוד

איציק בן-דוד הוא איש מקצוע בתחום השיפוצים מעל 8 שנים. לאחר מספר שנים של עבודה משותפת יחד עם אביו בחברת בנייה, איציק החליט לצאת לדרך חדשה עם חברת שיפוצים עצמאית. נוסף על אהבת הבנייה, איציק אוהב לכתוב ומפרסם מאמרים מקצועיים מכל תחומי בעלי המקצוע.

השאירו תגובה

proworld.co.il - כל הזכויות שמורות - 2013. כל העתקה של תוכן אסורה במפורש אלא אם ניתנה הסכמה בכתב מבעל האתר.

גלול למעלה