5 מקרים של אובדן כושר עבודה לדוגמא

נוטריון לרוסית

קשה לתאר חיים של אדם ללא עבודה קבועה ועקבית. אך באותה מידה אנחנו חייבים לזכור כי פעמים רבות אצל אנשים רבים יש אובדן כושר עבודה כתוצאה ממחלות או פציעות. על רקע זה חשבנו כי יהיה זה נכון וחשוב להביא בפניכם 5 דוגמאות למקרים של אובדן כזה וזאת בכדי להרחיב על הנושא ולתת לכם את המידע המקיף ביותר עליו באדיבות משרד עו"ד מרקמן טומשין.

  • דלקת מפרקים הגורמת לחוסר יכולת להקליד

פעמים רבות כאשר אנחנו חושבים על אובדן של כושר עבודה אנחנו ישר חושבים על פועלים אך האמת היא כי צווארון לבן יכול לסבול לא פחות מאובדן כושר עבודה והדוגמא הבולטת ביותר לכך היא דלקת מפרקים המונעת מאתנו להקליד.

  • תאנות דרכים בה נפגע חוט השדרה

לא צריך להסביר הרבה מדוע פגיעה בחוט השדרה יכולה להיות הרת אסון ואנו מאחלים לכם כי זה לעולם לא יקרה לכם. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי לאחר כל תאונת דרכים בין אם חוט השדרה שלכם נפגע ובין אם לא כדאי לכם לבדוק האם יש פגיעה בכושר העבודה שלכם.

  • מחלה נפשית המתפרצת ופוגעת בנו

לא רבים מודעים לכך אך מחלות נפשיות יכולות לגרום גם כן לאובדן כושר עבודה וזהו משהו שיש להכיר בו. על כן אם התפרצה אצלכם מחלה נפשית בגיל מאוחר יחסית כדאי לכם לבחון האם אתם זכאים לפיצוי בגין האובדן של כושר העבודה שלכם.

  • עיוורון כתוצאה ממחלה או פציעה

עיוורון משפיע כמעט על כל אדם ולא משנה מה העבודה שלו. בין אם אנחנו מדברים על נהג מקצועי, על מתכנת או על מורה אין ספק כי עיוורון מקשה מאוד על העבודה שלנו. זה לא חייב להיות עיוורון מלאא וגם עיוורון חלקי יכול לפגוע בכושר העבודה שלנו.

  • פגיעה ברגליים לאדם אשר עומד על הרגליים כל היום

לבסוף כאשר אנחנו מדברים על אובדן כושר אנחנו חייבים לזכור כי בעיה ברגליים יכולה להיות הרת אסון בטח אם אנחנו מדברים על אדם אשר עומד כל היום כמו אחות, מורה או פועל במפעל.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
איציק בן-דוד

איציק בן-דוד

איציק בן-דוד הוא איש מקצוע בתחום השיפוצים מעל 8 שנים. לאחר מספר שנים של עבודה משותפת יחד עם אביו בחברת בנייה, איציק החליט לצאת לדרך חדשה עם חברת שיפוצים עצמאית. נוסף על אהבת הבנייה, איציק אוהב לכתוב ומפרסם מאמרים מקצועיים מכל תחומי בעלי המקצוע.

השאירו תגובה

proworld.co.il - כל הזכויות שמורות - 2013. כל העתקה של תוכן אסורה במפורש אלא אם ניתנה הסכמה בכתב מבעל האתר.

גלול למעלה