מנעולן מורשה

מנעולן מורשה

במהלך השנים, מקצועות רבים הפכו סוג של "אקדמיזציה" כשהרעיון אשר עומד מאחורי זה הוא מאוד פשוט, במקום שייווצר מצב בו כל אחד יוכל לגשת ולעבוד בתחום, הרי רק מי שעבר תהליך של הסמכה תהליך לימודים מקצועי, יוכל לקבל רישיון ולעבוד בתחום.

במקצוע כמו פריצת מנעולים, הרי שתהליך מעט שונה. שכן מנעולן מורשה הוא לא רק מי שלמד וקיבל רישיון בתחום אלא מעבר לכך. מדובר גם במי שקיבל אישור מהמשטרה לעבוד בתחום. האישור מגיע בדמות תעודת יושר אשר מוכיחה שאין לו שום עבירה פלילית ואין שום מניעה שהוא יעסוק בתחם.

כשאנחנו מבקשים לשכור את שירותיו של מנעולן, בין אם זה לצורך פריצת דלתות בבית, עסק או ברכב, וכן אם מדובר במקרים בהם אנחנו רוצים להחליף מנעולים או להתקין מנעולים חדשים, עלינו לזכור שרק איש מקצוע מורשה יכול לבצע זאת. איש מקצוע שלמד את התחום, קיבל רישיון לעבוד בו ונוסף לכך, גם יש לו אישור מהמשטרה, שאין שום מניעה שהוא יעסוק במקצוע זה.

יש לכך מספר סיבות

ראשית, אנחנו לא נרצה שאיש לא מקצוע, שאיננו מכיר את התחום יתקן את המנעולים בבית או בעסק, או יחליף מעולים. הרי זה יכול ליצור בעיה משמעותית בכל הקשור לאפקט האבטחה של המקום.

שנית, הבעיה יכולה להיות יותר משמעותית אם מדובר באיש מקצוע שאיננו מורשה לעסוק בו מסיבות פליליות. שכן אז ייתכן מאוד והוא ישתמש בידע שעומד לרשותו, בכלים וכן בנגישות לדלתות ולמנעולים שנמצאים אצלנו, בשביל לפרוץ את הדלת ולעשות במקום מה שהוא רוצה

שלוש, מנעולן מורשה ידע לא רק לטפל בבעיה אלא גם להסביר לנו כיצד לתחזק את המנעולים, האם יש צורך להחליף אותם, וכן הוא יוכל להמליץ לנו על מנעולים חדשים ואיכותיים יותר.

בסופו של דבר, במסגרת הלימודים הוא מקבל את כל ההכשרה הנדרשת בשביל להציע ללקוחותיו את השירות המקצועי הטוב ביותר.

נקודה נוספת ואחרונה שצריך לזכור היא, מנעולן מורשה הוא מישהו שמרבית הסיכויים שיש לו קהל לקוחות אשר יכול לספק לנו חוות דעת והמלצות אודות עבודתו.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
איציק בן-דוד

איציק בן-דוד

איציק בן-דוד הוא איש מקצוע בתחום השיפוצים מעל 8 שנים. לאחר מספר שנים של עבודה משותפת יחד עם אביו בחברת בנייה, איציק החליט לצאת לדרך חדשה עם חברת שיפוצים עצמאית. נוסף על אהבת הבנייה, איציק אוהב לכתוב ומפרסם מאמרים מקצועיים מכל תחומי בעלי המקצוע.

השאירו תגובה

proworld.co.il - כל הזכויות שמורות - 2013. כל העתקה של תוכן אסורה במפורש אלא אם ניתנה הסכמה בכתב מבעל האתר.

גלול למעלה