דלתות פנים מחירים זולים

דלתות פנים מחירים זולים

מהן האפשרויות שלכם לקבל מחיר זול על דלת? האם כל דלת מצריכה את הלקוח להיפרד מ- 2,500 ₪ מחיר התחלתי? כיצד ניתן להוזיל משמעותית את מחירי הדלתות שלכם? במאמר זה נלמד 2 שיטות להורדה משמעותית במחירי הדלתות, אשר תחסוך לכם מאות עד אלפי ש"ח ליחידה.

דלת פנים WPC לחדרי אחסון וארונות

דלת זו לא נועדה לחדרי מגורים בשל היותה לא אקוסטית. היא חדירת רעש באופן ניכר ורגישה מאד ללחות ושינויי טמפרטורה. על כן, היא לא מתאימה להתקנה גם במטבח, בחדר האמבטיה ובחדר הכביסה. בחדר הארונות והאחסון, דלת זו מהווה חיסכון משמעותי במחיר, שצפוי להיות 900 ₪ בלבד ולהגיע, לכל היותר, ל- 1,200 שקלים חדשים. הרגישות הרבה שלה נובעת מכך שהיא עשויה מפסולת פלסטיק ועץ, חומר לא עמיד ולא אקוסטי. זאת, בנוסף לשכבת מילוי לא חזקה מקרטון, שלא תגבה את הדלת וגם לא תגן עליה מרטיבות וספיגת חום ואש. בחדר לא מאוכלס וללא שינויי טמפרטורה היא תחזיק מעמד שנים רבות, ולכן הייעוד שלה הוא לחדרי אחסון בלבד.

רכישת דלת פולימרית בעסקה סיטונאית

ביננו, מעטים הם הלקוחות שמבקשים לרכוש דלת פנים בודדת. בדרך כלל, רכישת דלת פנים היא צורך לרישות כל החדרים בבית, מה שמביא את הלקוח לרכוש 8-10 דלתות עבור בית ממוצע של 4 חדרים (שיש בו בדרך כלל 4 חדרים נוספים שאינם מגורים כמו שירותים, מקלחות ומטבחים). אמנם דלת כזו מתחילה ממחיר 2,500 ₪ ועשויה להגיע ל- 3,000 ₪ בדגמי האיכות, אבל כשבונים בית, מקובל לרכוש 8-10 יחידות ממנה במחיר 15,000 ₪ ובכך לקבל כל דלת במחיר 1,500-1,800 ₪. דלת כזו ניתן להתקין איפה שרוצים, כולל בחדרי שירות לחים. בחדר מגורים היא מממשת את האקוסטיקה במלואה. דלת פולימרית מתבססת על פולימר PVC במעטה החיצוני. במעטה המילוי, ניתן לבחור 2 סוגי חומרים: קלקר להגנה מפני רטיבות ופלקסבורד להגנת אש. יצוין כי קלקר מגן מאש במשך 20 הדקות הראשונות להתפרצותה.

מסקנות

  • מעטים הן הפעמים שתזדקקו לדלת WPC זולה. למעשה, הפעם היחידה היא כאשר יש לכם חדר ארונות ביתי לא מאוכלס, ללא לחות וללא צורך באקוסטיקה.
  • בדרך כלל, הלקוח יעדיף, ובצדק, להוזיל דלת איכותית על בסיס רכישה סיטונאית מאשר לקנות דלת קרטון ופסולת עץ ופלסטיק במחיר-מקור מוזל. בכך, הוא נהנה מאקוסטיקה אוטמת, מהגנת רטיבות ואש ומחוזק פיזי רב של הדלת.

קראו עוד על: דלתות פנים מחירים זולים

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
איציק בן-דוד

איציק בן-דוד

איציק בן-דוד הוא איש מקצוע בתחום השיפוצים מעל 8 שנים. לאחר מספר שנים של עבודה משותפת יחד עם אביו בחברת בנייה, איציק החליט לצאת לדרך חדשה עם חברת שיפוצים עצמאית. נוסף על אהבת הבנייה, איציק אוהב לכתוב ומפרסם מאמרים מקצועיים מכל תחומי בעלי המקצוע.

השאירו תגובה

proworld.co.il - כל הזכויות שמורות - 2013. כל העתקה של תוכן אסורה במפורש אלא אם ניתנה הסכמה בכתב מבעל האתר.

גלול למעלה