ביג שוט: לימודי שוק ההון – כמה זה מסובך באמת?

לימודי שוק ההון

יש הרבה דברים אשר נראים לנו מבחוץ מאוד אבל מאוד מסובכים ורק כאשר אנחנו מכירים אותם אנו מבינים כי הם למעשה לא כל כך מסובכים ולא כל כך מורכבים. כך לדוגמא סביר להניח כי כל ילד אשר עולה לכיתה א' בטוח כי כעת הקושי שלו יהיה הרבה יותר גדול והוא יתקשה הרבה יותר לנהל את חייו. אך כאשר הוא מגיע אל הכיתה הוא מגלה עולם ומלואו ומבין כי הקושי הוא לא כל כך גדול. דבר דומה ניתן לומר על לימודי שוק ההון. יש אנשים רבים אשר בטוחים כי שוק ההון הוא הדבר המסובך ביותר בעולם ומילים כמו אופציות או תעודות סל נראים להם כמו מפלצות. אך ברגע שמתחילים ללמוד עם גיא ברנד את הנושא מגלים כי זה השד הוא לא נורא וכי כל אדם יכול להתמקצע בתחום זה אם רק ילמד אותו.

מה ההבדל בין השקעה בנדלן או בבנק להשקעה בשוק ההון?

עליכם להבין כי השקעה בבורסה שונה לחלוטין מכל השקעה אחרת שתעשו. קודם כל השקעה בנדלן הוא בחיסכון בבנק היא השקעה פאסיבית אשר לא דורשת מכם לנהל אותה באופן יומיומי או חודשי. לעומת זאת אם אתם רוצים להצליח בהשקעה בנייר ערך אתם חייבים להבין שיש משמעות אדירה לשאלה כמה אתם מעורבים בנושא ועד כמה אתם משקיעים זמן בניהול ההשקעה שלכם. ככל שתהיו מעורבים יותר ותפעלו על סמך ידע שצברתם בקורס ביג שוט כך סביר להניח כי ההשקעה שלכם תזכה להצלחה גדולה יותר וזהו משהו שאתם חייבים לקחת בחשבון ולחשוב עליו לעומק. על רקע זה יש לציין כי השקעה בבורסה היא משהו שיש ללמוד להבדיל מהשקעה בבנק או בנדלן.

איך אדע האם אני מתאים להשקעה בשוק ההון?

עליכם להבין כי השקעה בבורסה יכולה להניב לכם רווחים הרבה יותר גבוהים מכל השקעה אחרת משתף גיא ברנד אך באותה נשימה יש לציין כי היא יותר מסוכנת. על כן אתם צריכים לשאול את עצמכם עד כמה אתם אוהבי סיכון וככל שאתם אוהבים יותר סיכונים בחיים כך עדיף לכם להשקיע בשוק ההון.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
איציק בן-דוד

איציק בן-דוד

איציק בן-דוד הוא איש מקצוע בתחום השיפוצים מעל 8 שנים. לאחר מספר שנים של עבודה משותפת יחד עם אביו בחברת בנייה, איציק החליט לצאת לדרך חדשה עם חברת שיפוצים עצמאית. נוסף על אהבת הבנייה, איציק אוהב לכתוב ומפרסם מאמרים מקצועיים מכל תחומי בעלי המקצוע.

השאירו תגובה

proworld.co.il - כל הזכויות שמורות - 2013. כל העתקה של תוכן אסורה במפורש אלא אם ניתנה הסכמה בכתב מבעל האתר.

גלול למעלה