איך להפוך את הספר שלך לאבן שואבת לקוראים?

נכון, הוצאת ספר היא לאו דווקא סוף הדרך – זה דווקא הרגע שצריך להתחיל את המאבק האמיתי! יש לך יצירה, השקעת בה כל כך הרבה, ועכשיו? עכשיו הזמן להציג אותה לעולם! אבל איך עושים את זה? בואו נצא למסע של שיווק ספרים, שהוא לא פחות מאומנות רבת רבדים. 

 

בעולם המודרני של היום, שיווק ספר הוא משחק אחר לגמרי. לא מדובר רק בהבאת עותקים לחנויות אלא בהבאת הספר שלך ישירות ללב הקוראים. 

 

המומחים של ספרי ניב מסבירים איך להוציא ספר ראשון לאור >>>

למה שיווק ספר הוא כל כך חשוב?

– יוצרים חיבור עם הקוראים – אנשים רוצים לדעת מי מאחורי הספר.

– הגדלת חשיפת הספר – שיווק טוב יכול להביא לקוראים שעדיין לא שמעו עליך.

– הפיכת קוראים פוטנציאליים למעריצים שלך.

 

אז איך משווקים את הספר שלך? 

 

  1. הכנה של אתר אישי: 

בימינו, אתר אינטרנט אישי הוא כמעט חובה לכל מחבר. אתר טוב יעזור לך לקשר בין הקוראים לתוכן שלך. הוסף פינת עדכונים, בלוג שאפשר לבוא בו לספר על תהליך הכתיבה שלך וכמובן אפשרות לרכישת הספר!

 

  1. משחקים ברשתות החברתיות: 

פלטפורמות כמו פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר מהוות מקום מעולה לבנות קהל. שלח עדכונים, סרטונים קצרים, תיעוד של תהליכי כתיבה וידעו על ההוצאות הקרובות.

 

  1. מימון המון: 

אם חסרים לך משאבים כדי לקדם את הספר, שקול פלטפורמת מימון המונים. זה לא רק על הכסף – זה גם על קהילה שתומכת בך.

 

  1. השקת ספר: 

תכנון אירוע השקה לא רק שיביא אנשים פיזית אלא גם יפיץ את הבשורה. תכנן אירועים כמו סדנאות כתיבה או מפגשים עם קוראים.

 

  1. ביקורות: 

הגע למבקרי ספרים, בלוגרים ומבקרים שתוכל לבקש מהם לסקור את הספר שלך. ככל שתקבל יותר ביקורות חיוביות, כך הספר שלך יקבל יותר חשיפה. 

 

  1. קידום ממומן: 

שקול להשתמש בפרסום ממומן, במיוחד ברשתות החברתיות. מזהים את קהל היעד שלך? תפרסם להם. 

 

שאלות נפוצות:

 

  1. האם כדאי לי להקים אתר אישי?

בהחלט. זה עוזר לבנות קהל ומספק פתרון מרכזי לכל המידע עליך ועל הספר.

 

  1. איך לבחור את הרשת החברתית המתאימה?

קח בחשבון היכן הקוראים שלך נמצאים. אם אתה כותב לילדים, אינסטגרם יהיה מצוין; ספרי נונפיקשן? פייסבוק.

 

  1. מה יש לכלול באתר שלי?

ביוגרפיה, בלוג, פרטי קשר והספר שלך כמובן.

 

  1. איך לגייס כסף למימון קמפיין?

ישנן פלטפורמות כמו קיקסטארטר שיכולות לעזור לך בעניין הזה.

 

  1. כמה פרסום ממומן צריך לעשות?

זה תלוי בתקציב שלך. התחל בסכום קטן וכשהתקדמת, השקול לאחרים.

 

  1. האם אני צריך להיות פעיל ברשתות?

ככל שאתה יותר פעיל, כך הסיכוי שלך לטרוף את הקוראים גובר.

 

  1. מה חשוב בעת השקת הספר?

לא רק הזמנת אנשים – תכנן מראש את כל הפרטים.

 

  1. איך בוחרים מבקר ספר?

חפש אנשים רלוונטיים יחסית לסוג הספר שלך עם בסיס קוראים קיים.

 

  1. האם הביקורות חשובות?

מאוד! ביקורות חיוביות יכולות להתפרסם בכל מקום ולמנוע מצבים של החמצות.

 

  1. מהו המסר החשוב ביותר שלי?

אל תוותר על הספר שלך, יש לו פוטנציאל להגיע לרבים!

 

הוצאת ספר עושים רק עם ספרי ניב >>>

 

אני מקווה שהשיטות והטיפים הללו יעזרו לך לשווק את הספר שלך כמו שצריך. זה הזמן להפטיר "צא לדרך" ואותן המילים שאתה כתבת ימצאו את הדרך ללבבות הקוראים.

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
איציק בן-דוד

איציק בן-דוד

איציק בן-דוד הוא איש מקצוע בתחום השיפוצים מעל 8 שנים. לאחר מספר שנים של עבודה משותפת יחד עם אביו בחברת בנייה, איציק החליט לצאת לדרך חדשה עם חברת שיפוצים עצמאית. נוסף על אהבת הבנייה, איציק אוהב לכתוב ומפרסם מאמרים מקצועיים מכל תחומי בעלי המקצוע.

השאירו תגובה

proworld.co.il - כל הזכויות שמורות - 2013. כל העתקה של תוכן אסורה במפורש אלא אם ניתנה הסכמה בכתב מבעל האתר.

גלול למעלה