רופא עיניים, טיפים לבחירת רופא מתאים

רופא עיניים הוא רופא המתמחה בטיפול בעיניים. הם מאומנים לאבחן, לנהל ולטפל במחלות העין. רפואת עיניים היא מומחיות רפואית העוסקת במחלות והפרעות בעיניים, לרבות מבנה, תפקוד והשפעות של מחלות מערכתיות על מערכת הראייה. רופאי עיניים מבצעים ניתוח לתיקון או החלפת רקמה פגומה בעין, וכן להסרת גידולים או גידולים חריגים אחרים. הם גם מספקים טיפול לפציעות הקשורות בעיניים כגון כוויות כימיות ופצעים.

היכן נוכל למצוא רופאי עיניים?

רופאי עיניים הם רופאים המתמחים במניעה, אבחון וטיפול במחלות והפרעות בעין כמו צילינדר בעין. הם בדרך כלל עובדים בבית חולים או במרפאה ולרוב יש להם תואר רפואי מאוניברסיטה מוסמכת. . ישנן שלוש הסמכות שונות לרופאי עיניים: חשוב לרופא עיניים להיות בקיא בעין ובמחלות ומצביה וכן להיות בעל מומחיות בניתוחי שבירה, ניתוחי קטרקט, מחלות רשתית, נוירו-אופטלמולוגיה וקרנית. המועצה הישראלית לרפואת עיניים מאשרת אנשים העומדים בדרישה ההשכלה כדי להפוך לרופא עיניים. למועצה הישראלית לרפואת עיניים יש דרישה לפיה על המועמדים להיות בעלי תושבות בתחום רפואת העיניים או כירורגיה אורטופדית לפני תחילת קורסי ההתמחות שלהם. תוכניות השהייה משתנות באורכן, אך בדרך כלל נמשכות כשלוש שנים. אוקולופל תיסמולוגים הם רופאים המתמחים במחלות עיניים והפרעות בעין.

מה עושה רופא עיניים?

רופא עיניים הוא מומחיות רפואית העוסקת באבחון וטיפול במחלות העין. היקף העיסוק של רופא העיניים כולל בדרך כלל התערבויות רפואיות וכירורגיות, כמו גם ניהול מצבים כגון גלאוקומה, קטרקט והשתלות קרנית. רופא עיניים יכול להיות רופא עצמאי או קשור לבית חולים או למוסד רפואי אחר. במדינות מסוימות, רפואת עיניים נחשבת למקצוע עצמאי בפני עצמו. לסיכום; אם אתם סובלים מבעיה בעין או זקוקים לטיפול שוטף כלשהו בהקשר זה אנו ממליצים להגיע אל הקליניקה לביקור רופא עיניים מומחה.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
איציק בן-דוד

איציק בן-דוד

איציק בן-דוד הוא איש מקצוע בתחום השיפוצים מעל 8 שנים. לאחר מספר שנים של עבודה משותפת יחד עם אביו בחברת בנייה, איציק החליט לצאת לדרך חדשה עם חברת שיפוצים עצמאית. נוסף על אהבת הבנייה, איציק אוהב לכתוב ומפרסם מאמרים מקצועיים מכל תחומי בעלי המקצוע.

השאירו תגובה

proworld.co.il - כל הזכויות שמורות - 2013. כל העתקה של תוכן אסורה במפורש אלא אם ניתנה הסכמה בכתב מבעל האתר.

גלול למעלה