מה חשוב לדעת על עיסוי באבנים חמות?

עיסוי באבנים חמות הוא סוג של עבודת גוף הכוללת יישום של אבנים חמות על הגוף כדי להקל על מתח פיזי ורגשי. את האבנים מיישמים מטפל או מעסה. בחללים מחוץ לגוף. העיסוי מתחיל בדרך כלל עם ג'ל על בסיס שמן על הגוף ומסתיים עם מהלך קיקבורד המכוון לחלקים ואזורים ספציפיים בגוף. 

עיסוי באבנים חמות – שנים של מסורת:

אמנם איננו בטוחים לגבי המנגנון המדויק מאחורי עיסוי האבנים, אך מאמינים כי זהו סוג של ריפוי אנרגטי. זה שימש במשך מאות שנים על ידי תרבויות ומסורות רבות. מאמינים שכאשר אתה מיישם עיסוי אבנים על הגוף שלך, אתה יכול לשחרר מתח ומתח בשרירים שלך. זה מאפשר זרימת דם עדינה ומרגיעה ומביא להשפעות מרפאות. למעשה, מחקר רפואי הראה כי היתרונות של עיסוי אבנים תואמים את אלו של עיסוי תאילנדי מסורתי. זהו מקום עיסוי מדהים. לאחר טיול ארוך בסופו של דבר במרכז העיסוי הזה. ראשית כל הצוות ממש ידידותי וסופר מראה ובעל ידע רב על עיסוי תאילנדי. הם באמת עושים את זה קל להירגע וזה מקום שארצה להתפנק כדי לקבל את העיסוי הטוב ביותר אי פעם. 

איך זה מתבצע בפועל?

זוהי טכניקה ישנה מאוד שהייתה בשימוש בימי קדם. זה כרוך בשפשוף אבנים חמות על העור כדי להרפות את השרירים ולהקל על מתח השרירים. זה יכול להיות מועיל במיוחד עבור אנשים שסבלו מעוויתות שרירים. מכיוון שזהו אך ורק תרגיל מרגיע, הוא אינו מומלץ לכל מי שסובל מאירוע טראומטי שגרם לו לסבול מחרדה. זה גם לא מאוד יעיל בטווח הארוך, אז הם לא צריכים להשתמש בו לטווח ארוך מבלי להתייעץ עם הרופא שלהם תחילה. 

מחפשים ספא ברחובות? לתיאום עיסוי >>>

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
איציק בן-דוד

איציק בן-דוד

איציק בן-דוד הוא איש מקצוע בתחום השיפוצים מעל 8 שנים. לאחר מספר שנים של עבודה משותפת יחד עם אביו בחברת בנייה, איציק החליט לצאת לדרך חדשה עם חברת שיפוצים עצמאית. נוסף על אהבת הבנייה, איציק אוהב לכתוב ומפרסם מאמרים מקצועיים מכל תחומי בעלי המקצוע.

השאירו תגובה

proworld.co.il - כל הזכויות שמורות - 2013. כל העתקה של תוכן אסורה במפורש אלא אם ניתנה הסכמה בכתב מבעל האתר.

גלול למעלה