מגשי אירוח

מגשי אירוח משמשים לתצוגה ולהגשת אוכל. הם ידועים גם כמגשי הגשה, מגשי מזנון או מגשי שירות מזון.

מגשי אירוח הם חלק חיוני מתעשיית המסעדנות. זה כרוך בהנחת מזון על הצלחת, ואז הנחתו על המגש כדי לשמור אותו חם ובטוח מפני שפיכה.

מאמר זה יעזור לך להבין כיצד לארח את המגשים שלך, מה הם ומה הם עושים.

הזמינו עכשיו באמצעות אתר מגשים >>>

סוגים שונים של מגשי אירוח

מגש הוא סוג של מיכל מרובע או מלבני להחזקת מזון, אשר מונח בדרך כלל על צלחת. הם נמצאים בשימוש נפוץ במסעדות, בעסקי קייטרינג ובמוסדות דומים אחרים.

מגשים עשויים בדרך כלל ממתכת ומשמשים להחזקת מזון ופריטים קטנים אחרים במהלך מסיבה. הם מגיעים בגדלים שונים, צורות, צבעים ועיצובים. ניתן לקנות אותם בשוק או להכין אותם בבית.

הסוגים הנפוצים ביותר של מגשי אירוח הם עגולים, מרובעים, מלבניים וסגלגלים. עם זאת, ניתן למצוא גם מגשי אירוח משושה ומתומן בחנויות מסוימות.

מחפשים קייטרינג חלבי? צרו קשר>>>

לאיזה מטרות ניתן להשתמש במגשי אירוח?

ישנם סוגים שונים של מגשים שיש להם מטרות שונות. חלקם משמשים להגשת מזון בעוד שאחרים משמשים לנשיאת כלים וכלים אל השולחן וחוזר חלילה כאשר הם מסיימים איתם.

ניתן להשתמש במגשים למגוון מטרות – להחזיק משקאות, אוכל או קישוטים כמו בלונים או פרחים. הם גם המקום המושלם להניח את המשקה שלך בזמן שאתה מתערבב עם חברים או רוקדים כל הלילה.

מהו השיקול המרכזי ברכישת מגשי אירוח?

שיקול חשוב כשאתה קונה מגשי אירוח הוא גודל המגש. גודלו של מגש צריך להיות גדול מספיק כדי להכיל את כל המנות שלך ללא כל הצפה. זה ימנע מהאורחים שלכם לקום מהמושבים ולהסתובב סביב השולחן בזמן שהם אוכלים את הארוחה. לפני שתחליטו על מגש מסוים, מדדו את קוטר הכלים שלכם, כדי לוודא שכולם יתאימו למגש אחד.

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
איציק בן-דוד

איציק בן-דוד

איציק בן-דוד הוא איש מקצוע בתחום השיפוצים מעל 8 שנים. לאחר מספר שנים של עבודה משותפת יחד עם אביו בחברת בנייה, איציק החליט לצאת לדרך חדשה עם חברת שיפוצים עצמאית. נוסף על אהבת הבנייה, איציק אוהב לכתוב ומפרסם מאמרים מקצועיים מכל תחומי בעלי המקצוע.

השאירו תגובה

proworld.co.il - כל הזכויות שמורות - 2013. כל העתקה של תוכן אסורה במפורש אלא אם ניתנה הסכמה בכתב מבעל האתר.

גלול למעלה