פירוק אסבסט ופינוי אסבסט

במאה ה-20, האסבסט היה אחד מחומרי הבנייה הנפוצים ביותר. זה היה כל כך פופולרי שזה הפך לחלק מחיי היומיום שלנו. הוא נמצא ברבים מהבניינים שלנו וכיום הוא אסור במדינות רבות. עם זאת, למרות האיסור, אסבסט עדיין קיים במקומות רבים. ישנפ מדינות שהכריזו על פירוק אסבסט ופינוי אסבסט במקומות ציבוריים.

מהסיבה שאסבסט הוא חומר מסוכן המהווה סיכונים בריאותיים גדולים לאנשים שנחשפים אליו ועלול לגרום לבעיות בריאותיות חמורות אם הם נושמים כמויות גדולות לאורך פרקי זמן ארוכים. זה גם מהווה סיכון לכבאים ועובדי הצלה אחרים שנאלצים להתמודד עם חומרים המכילים אסבסט (ACM).

אסבסט שימש עוד מימי קדם לבידוד, חומר בידוד למבנים, חומרי קירוי ואפילו כמרכיב לחומרי נפץ. סיבי אסבסט ניתן לשאוף בקלות כאשר הם באוויר.

איך מפרקים אסבסט

דוח שנערך לאחרונה הראה שעדיין נעשה שימוש באסבסט בתעשיות ובאתרי בנייה שונים. מדובר בסכנה בריאותית חמורה פירוק אסבסט ופינוי אסבסט צריך להיעשות בצורה בטוחה ויעילה על ידי גורמים מקצועיים בלבד.

אסבסט נמצא כמעט בכל בניין ומהווה סיכון בריאותי גדול. זוהי גם בעיה סביבתית מרכזית; קשה להסיר אסבסט מהסביבה.

פירוק אסבסט (פירוק גגות אסבסט למשל) ופינוי אסבסט משתמשות בשיטות שונות להסרת אסבסט, הן יכולות להיות שיטות ידניות או מכניות. יש להם יתרונות רבים כמו חיסכון בעלויות וחיסכון בזמן. חשוב להיעזר בחברה מתמחה בתחום מפאת הסכנות הבריאותיות שקיימות בניסיון לפרק את האסבסט לבד.

השפעה של אסבסט

אסבסט הוא חומר מסוכן. זה יכול לגרום לבעיות בריאותיות בחשיפה ארוכת טווח. במקרים מסוימים, זה נקשר לסרטן. פינוי האסבסט יכול להיעשות על ידי חברות פינוי אסבסט או על ידי אנשים מיומנים בפינוי אסבסט ממבנים ומבנים אחרים.

אם יש לכם עדין אסבסט באיזוריכם או בתיכם זה הזמן לפנות לפירוק אסבסט ופינוי אסבסט באמצעות חברות מוסמכות.

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
איציק בן-דוד

איציק בן-דוד

איציק בן-דוד הוא איש מקצוע בתחום השיפוצים מעל 8 שנים. לאחר מספר שנים של עבודה משותפת יחד עם אביו בחברת בנייה, איציק החליט לצאת לדרך חדשה עם חברת שיפוצים עצמאית. נוסף על אהבת הבנייה, איציק אוהב לכתוב ומפרסם מאמרים מקצועיים מכל תחומי בעלי המקצוע.

השאירו תגובה

proworld.co.il - כל הזכויות שמורות - 2013. כל העתקה של תוכן אסורה במפורש אלא אם ניתנה הסכמה בכתב מבעל האתר.

גלול למעלה