קודם כל, המלצות של לקוחות. אלה לא מרוויחים כסף מלשכנע אותך סתם כמו פרסומת ברדיו ולא מרוויחים כסף מזה שגם אתה תהיה לקוח של אותו בעל מקצוע. אז איך בוחרים בעל מקצוע? מבקשים ממנו המלצות. נקודה. ואם יש לו אז הוא לא יתבייש לתת. להיפך, כי אחרי שתשמע המלצות תסכים לשלם מחיר יותר גבוה.
תן לאצבעות ללכת במקומך – והפעם באינטרנט
כי עברנו מ"דפי זהב" אל הדפים שברשת. וגם בעלי המקצוע עברו. התשובה לשאלה "איך לבחור בעל מקצוע" כוללת בתוכה, אם כן, גם שיטוט ברשת. ואין מה לעשות, לא נימלט מזה. להכין כוס תה חזק ולהתחיל לחפש. מנועי החיפוש עושים עבודה יפה רק מה, יש לזכור שלעתים מי שעלה ראשון בתוצאות החיפוש הוא לפעמים מי ששילם יותר למשווק שלו אז נא לגלוש גם הלאה, ונא לדפדף.
איך לבחור בעל מקצוע – גם לפי ההשקעה באתר שלו
האתר יפה ומפתה. מה עושים? ובכן, לעתים, החיוך של הדוגמן באתר שובה לב ובאמת מפתה אבל לא תמיד זה סתם כי בעל מקצוע שהסכים להשקיע באתר שלו, יכול להיות שיסכים להשקיע גם בך. הוא השקיע זמן רב וסכומי כסף כדי להראות לך שלקוחות חשובים לו. הוא מתפרנס מהם והוא מוכן לעשות הרבה כדי שהם יגיעו אליו. השקעה באיתור הלקוח היא גם חלק מן השיקולים בבואנו לשאול איך לבחור בעל מקצוע.
לשמור על פרטים חסויים
ברבים מן האתרים מתבקש הגולש להשאיר פרטים אישיים שלו אבל אין מה לחשוש כי בסך הכל רוב האתרים מוגנים והפרטים לא מתפרסמים ברחבי הרשת. בנוסף, כולנו יודעים שהפרטים שלנו בין כה וכה נמצאים בכל מיני מקומות כמו במסד נתונים של מנועי חיפוש וכו' אז מה זה כבר משנה אם נשים את פרטי הכתובת שלנו או את מספר הטלפון שלנו באתר?
איך לבחור בעל מקצוע היא שאלה שגוררת אחריה גם צורך בקצת מזל. איך לבחור בעל מקצוע – קצת כמו שש בש. לא די בשכל כי צריך גם קצת מזל.