משדרגים כניסה לבית: 5 דברים שחייבים לדעת לפני בחירת דלת כניסה

החלטתם לשפץ את הבית או אולי אתם רוצים להסתפק בשדרוג של כמה מהאלמנטים שבו? אם כן, סביר גם שתרצו להחליף את דלת הכניסה לבית. בין אם אתם בוחרים להשקיע לא מעט גם בעיצוב המרחב שבכניסה לבית (בחלק הפנימי והחיצוני), ובין אם אתם מעוניינים אך ורק בהחלפת הדלת, הנה כמה נקודות חשובות שכדאי לכם לקחת בחשבון לפני בחירת דלת הכניסה:

דלת כניסה של רב בריח

דלת כניסה של רב בריח

  1. איכות – מכיוון שלא מחליפים בתדירות גבוהה את דלת הכניסה לבית ומכיוון שהיא זו, בין היתר, המעניקה את הביטחון הנדרש לדיירים, חשוב לשים דגש רב מאד על האיכות. דלתות הכניסה של היום, כמו דלת כניסה של רב בריח, הן דלתות איכותיות מאד, ובמיוחד בהשוואה לעבר. הן כוללות טכנולוגיות חדשניות ומציעות בטיחות מרבית. יש לוודא, לפני שבוחרים את הדלת, שהיא אכן איכותית מספיק ומיוצרת גם על ידי חברות המתמחות בתחום דלתות הכניסה לבית. מומלץ שלא להתפתות ולחפש דלתות זולות מאד, שכן על הזול אתם עשויים לשלם, בסופו של דבר, ביוקר!
  2. אחריות – יש לבדוק לפני הרכישה האם מקבלים גם אחריות. האחריות לדלת הכניסה לבית שאותה רוכשים צריכה להתייחס הן להובלה עצמה, הן להתקנה והן לתקופה שלאחריה. יש לבדוק מראש מי נותן את האחריות עצמה (האם החברה המייצרת או החנות המספקת לכם אותה), מה היא כוללת (כלומר, עד כמה היא מקיפה) ומהו משך זמן האחריות שאתם מקבלים (לשנה, לחמש שנים וכדומה).
  3. עיצוב הדלת – דלת הכניסה לבית היא האלמנט הראשון שאותו פוגש כל מי שמגיע אליכם. מעבר לבטיחות שהיא צריכה לספק לכם והיותה פונקציונאלית, עליה להיות גם מסוגננת וכזו המתאימה למראה הכללי של הבית. ישנן לא מעט דלתות כניסה לבית המעוצבות כיום בשלל של סגנונות ועיצובים וכוללות פיתוחים למיניהם. מומלץ לכם לבדוק כמה סגנונות ולבדוק האם ועד כמה מתאים לכם הסגנון ואיזו אווירה הוא יוצר. כדאי להתייחס אל צבע הקירות שבכניסה לבית, אל הריצוף שבמקום וכדומה.
  4. המשקוף – במסגרת חיפושכם אחר דלת חדשה לכניסה, כדאי לכם להתייחס גם לסוג המשקוף שלו אתם זקוקים. דלת הכניסה לבית זקוקה לבסיס חזק ויציב. כדאי לבדוק מול יצרני הדלת או החנות שבה אתם מעוניינים לרכוש אותה איזה משקוף מתאים ביותר ובכלל, אילו אפשרויות עומדות לרשותכם. חשוב לשים דגש רב מאד גם אל פרמטר זה שכן למשקוף ישנה חשיבות רבה מאד ועליו להתאים באופן מלא אל הדלת שאותה מתקינים.

לסיכום

התקנה של דלת כניסה מצריכה התייחסות לכמה פרמטרים כדי לוודא את מידת התאמתה. הקפידו לפנות אך ורק אל המומחים בתחום ואל תתפשרו על האיכות! התייחסו אל המרחב כולו לפני שאתם בוחרים בדלת וזכרו שהדלת היא אלמנט חזותי ועיצובי לכל דבר, בדומה לכל אלמנט אחר בבית. השקיעו בכך זמן ואל תמהרו לקבל החלטה. השוו בין כמה אפשרויות שונות אם אתם מתלבטים ובדקו מהם יתרונותיה של כל אחת.

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
איציק בן-דוד

איציק בן-דוד

איציק בן-דוד הוא איש מקצוע בתחום השיפוצים מעל 8 שנים. לאחר מספר שנים של עבודה משותפת יחד עם אביו בחברת בנייה, איציק החליט לצאת לדרך חדשה עם חברת שיפוצים עצמאית. נוסף על אהבת הבנייה, איציק אוהב לכתוב ומפרסם מאמרים מקצועיים מכל תחומי בעלי המקצוע.

השאירו תגובה

proworld.co.il - כל הזכויות שמורות - 2013. כל העתקה של תוכן אסורה במפורש אלא אם ניתנה הסכמה בכתב מבעל האתר.

גלול למעלה