מהו רה ארגון?

ניהול4יו

ניהול ארגוני הוא עניין בעל השפעה רבה על הרווחיות ועל היעילות של העסק כולו. שכן כאשר כל המשאבים המוקצים עבור הפעילות מנוצלים כראוי, העסק עשוי לפרוח ולשגשג. אך כאשר יש משאבים שמתבזבזים לריק והולכים לטמיון, אף אם בעלי הארגון אינם מודעים לכך, העסק כולו עלול להיכנס לסאגה של הפסדים ולפגוש את עצמו בפשיטת רגל עצובה וכואבת. כזו שאולי אפשר היה למנוע אותה בארגון נכון ומקצועי.

רה ארגון לארגונים שרוצים למקסם הצלחות

רה ארגון הינו מושג אשר מתייחס לארגון מחדש של הפעילות. כלומר, עוצרים את החיים ומניחים על שולחן הניתוחים את כל הנתונים כולם. בוחנים את המשאבים של הארגון, את הצוות, את ההוצאות ואת ההכנסות וכל מה שיכול להיות רלוונטי לעניין ההתנהלות. כמו כן מתייחסים לאופני ההתנהלות בהם התנהל העסק עד כה. המטרה הינה לקבל החלטות מחדש ולארגן את הארגון באופן יזום מחדש. וזאת במטרה להתאים את הפעילות של הארגון לדרך היעילה והנכונה ביותר עבורו. כך ניתן לחסוך עלויות ומשאבים, למקסם הכנסות ורווחים, ולצמצמם בהוצאות בלתי נחוצות.

הצוותים ורה ארגון

רה ארגון עשוי לכלול במקרים רבים גם שינויים במצבת העובדים. זה יכול לכלול פיטורי עובדים או צמצום שעות עבודה, איחודי משרות וכן הלאה. כל אלו על מנת למנוע הוצאות בלתי נצרכות אשר לא יוצרות הכנסות לעסק. ויחד עם זאת – להמשיך להפעיל את העסק ולאפשר לו להיות רווחי, מניב, יעיל ומצליח.

חברה מקצועית ויועץ ארגוני מומלץ

לביצוע רה ארגון חשוב לנו להביא יועץ ארגוני מקצועי, איש מקצוע מצוות ניהול4יו שנכנס לעובי הקורה ולומד היטב את התמונה במלואה. לאחר שהוא בוחן את המצב ואת הנתונים כולם הוא יכול להציע הצעות ייעול ולארגן את ההתנהלות מחדש.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
איציק בן-דוד

איציק בן-דוד

איציק בן-דוד הוא איש מקצוע בתחום השיפוצים מעל 8 שנים. לאחר מספר שנים של עבודה משותפת יחד עם אביו בחברת בנייה, איציק החליט לצאת לדרך חדשה עם חברת שיפוצים עצמאית. נוסף על אהבת הבנייה, איציק אוהב לכתוב ומפרסם מאמרים מקצועיים מכל תחומי בעלי המקצוע.

השאירו תגובה

proworld.co.il - כל הזכויות שמורות - 2013. כל העתקה של תוכן אסורה במפורש אלא אם ניתנה הסכמה בכתב מבעל האתר.

גלול למעלה