שיפוץ חדר האמבטיה

שיפוץ חדר האמבטיה

והנה מתקרבת לה תקופת החגים, כמה שאנחנו אוהבים אותה! היא מביאה עמה התחדשות, התחלות חדשות ומוטיבציה להמשיך קדימה! זה מתבטא בכל כך הרבה פעולות שאנחנו עושים: קודם כל הניקיון, זו הפעולה הכי חשובה והכי ויש יגידו גם שהכי קשה. כולנו זוכרים את המסדרים שאמא הייתה מעבירה לנו, ככל שמועד החג מתקרב, כך מצטמצמים שטחי המחייה בבית- צריך לשמור על סטריליות מוחלטת! פעולה נוספת שכולנו כל כך אוהבים לקראת החגים היא "השיפוץ". יש כאלו שיסתפקו בצביעת הקיר ותיקון כמה חורים, אבל יש את "הקרביים" שבכל שנה פותחים במסע שינוי פנים חלל הבית. החל מצבע חדש, דרך ריהוט ומוצרי חשמל חדשים ועד לשיפוץ כולל של הכל המבנה. עושים הכל כדי לקבל את השנה החדשה ברגל ימין ובבית חדש. אחד מהחללים שזוכים בשיפוץ הוא כמובן חדר האמבטיה. יש כל כך הרבה חידושים בתחום הכלים הסניטריים, תמיד ניתן למצוא אריחים ומרצפות שונים ומגוונים והפיתוי לשדרג את החדר הוא גדול!

 

טיפים לשיפוץ חכם של חדר האמבטיה

 

הטעות הנפוצה שכולנו עושים כשאנו רוצים לשפץ את חדר האמבטיה, היא לבחור את הדבר הראשון שראינו ואהבנו. יש כל כך הרבה רשתות מובילות כשלכל אחת מהן שלל מבצעים והנחות על מוצרים אחרים. במיוחד כשמדברים על הוצאה גדולה, אנו צריכים להיות חכמים, סבלניים ומחושבים. ראשית, הכנסו לרשת ונסו לחפש מספר עיצובים וסגנונות שאתם יכולים להתחבר אליהם ויתאימו לעיצוב הכללי של ביתכם. כך, כשתגיעו לחנות תוכלו לחסוך הרבה מאוד זמן וגם כסף. דבר שני, נסו לערוך סקר שוק ולברר בכמה מקומות את העלויות של המוצרים שאתם רוצים. המחיר יהיה שונה בין כולם, ועם קצת מאמץ תוכלו למצוא את  המוצר שרציתם במחיר הזול ביותר. דבר שלישי, נסו לבדוק על מבצעים והנחות במקום בו אתם מתכוונים לקנות, לדוגמה: הרבה מקומות מקיימים מבצעים של 1+1 על כלים סניטריים. תוכלו למצוא גוף למקלחת עם ידית וראש טוש לרחצה שמגיע איתו במבצע ברז מטבח, כך שבמידה ואתם מתכננים שיפוץ רחב יותר, תוכלו לחסוך הרבה מאוד זמן וכסף. תמיד זכרו לערוך סקר שוק ולבדוק את כל הפריטים, אל תהיו עצלנים, אתם עלולים לפספס מבצעים והנחות שבאמת יכולים לעזור לכם.

 

איך בוחרים מוצר בצורה נכונה?

 

אז אחרי שטיילתם קצת ברשת ובדקתם סוגים של סגנונות ועיצובים, ביקרתם בכמה חנויות וערכתם השוואת מחירים, מצאתם את החנות הנכונה לקנות בה, יש כמה דברים שעליכם לעשות טרם הקניה.
כן, אין מה לעשות, אף אחד לא אמר שהמשימה הזו תהיה קלה, אבל היא נטו בשבילכם. ראשית, בחרו את המוצר המבוקש ובדקו מה התוצרת שלו, מה היתרונות והחסרונות, האם ישנה אחריות וכמובן, מה המחיר? נשמע לכם קצת מוזר? תקשיבו למה כדאי לכם: בואו נניח שבחרתם לקנות ברז מטבח, יש המון סוגים מהמון חברות שמייצרות ברזים למטבח. כל הדגמים נראים טובים ויפים, אבל מי מבטיח לכם שהם יחזיקו עד סוף השנה? ידוע לכל שברז מטבח טוב ואיכותי הוא מוצר שאינו זול. מצד שני, היקר ביותר הוא לא בהכרח הטוב ביותר. חשוב מאוד לבדוק מי היא החברה המייצרת, מתי יוצר, האם קיימת אחריות על הברז והאם הוא בכלל מתאים ונחוץ למטבח שלכם. לדוגמה: ברז גדול ונשלף הוא מותר יפה מאוד, אך הוא מיותר ואינו בא לידי ביטוי במטבח קטן עם כיור קטן. מיותר לגמרי. כפי שציינו, יש מגוון ברזים שיכולים להתאים לכל מטבח. צריך רק לבחור את הנכון.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
איציק בן-דוד

איציק בן-דוד

איציק בן-דוד הוא איש מקצוע בתחום השיפוצים מעל 8 שנים. לאחר מספר שנים של עבודה משותפת יחד עם אביו בחברת בנייה, איציק החליט לצאת לדרך חדשה עם חברת שיפוצים עצמאית. נוסף על אהבת הבנייה, איציק אוהב לכתוב ומפרסם מאמרים מקצועיים מכל תחומי בעלי המקצוע.

השאירו תגובה

proworld.co.il - כל הזכויות שמורות - 2013. כל העתקה של תוכן אסורה במפורש אלא אם ניתנה הסכמה בכתב מבעל האתר.

גלול למעלה