מה צריך לדעת על פתיחת תיק של עוסק מורשה?

עוסק מורשה

החלום שלכם היה מאז ומעולם לנהל עסק עצמאי? נמאס לכם להישמע להוראות של מישהו אחר ואתם רוצים להרגיש שהשליטה על הגורל שלכם נמצאת בידיכם? אם כך, אין ספק שאחת מהדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא לפתוח תיק של עוסק מורשה. יש הרבה דרכים לעשות זאת, ומה שבטוח זה שבוודאי גם אתם, כמו עוסקים מורשים אחרים, בוודאי קצת חוששים מהעניין. להתמודד מול הרשויות זה משהו שהרבה פעמים מביא איתו לחץ רב, כי מה אתם יודעים על מע״מ ועל מס הכנסה? ואיך תדעו כמה ביטוח לאומי עליכם לשלם בחודש? החדשות הטובות הן שאתם לא היחידים שחוששים מכל העניין הזה וכאמור, צרת רבים חצי נחמה.

איך פותחים תיק עוסק מורשה בקלות רבה יותר?

אפילו אם נדמה לכם שהעסק שלכם יחסית קטן כי אתם עובדים יחדים ואין לכם שום כוונה להעסיק אף אחד, אין ספק שעדיף להפוך להיות עוסקים מורשים בדרך הכי פשוטה שיש. לכן, למרות שיש תוכנות שונות באינטרנט שיכולות לעזור לכם, אנחנו מציעים לכם לא לעשות את זה לבד אלא לפנות אל אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. כאשר פותחים תיק של עוסק מורשה בעזרת רואה חשבון מקצועי ורציני הכול נהיה פשוט יותר ואתם יכולים לחסוך לעצמכם לא מעט זמן והתעסקות, אז למה לא?

לאיזה רואה חשבון כדאי להתקשר?

בין אם אתם רוצים להיות עוסקים מורשים ובין אם האפשרות של עוסק פטור מתאים לכם יותר, כדאי יהיה לבדוק שאתם פונים אל משרד:

  • מקצועי
  • וותיק
  • ובעל ניסיון רב

כמו כן, יש היום משרדי עורכי דין שמעניקים שירותים שונים עבור כל עוסק מורשה גם דרך האינטרנט ולכן שווה לבדוק גם את הנושא הזה. אין סיבה לבזבז זמן וכסף רב מידי על כל מה שקשור לבירוקרטיה בישראל ובהחלט עדיף לחפש את הדרך הכי קלה ופשוטה לעשות את הדברים. כך תוכלו להתרכז במה שחשוב באמת, כלומר, בעסק עצמו וביכולת שלכם לתת שירות נהדר לכל לקוח שפונה אליהם ומחפש אתכם.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
איציק בן-דוד

איציק בן-דוד

איציק בן-דוד הוא איש מקצוע בתחום השיפוצים מעל 8 שנים. לאחר מספר שנים של עבודה משותפת יחד עם אביו בחברת בנייה, איציק החליט לצאת לדרך חדשה עם חברת שיפוצים עצמאית. נוסף על אהבת הבנייה, איציק אוהב לכתוב ומפרסם מאמרים מקצועיים מכל תחומי בעלי המקצוע.

proworld.co.il - כל הזכויות שמורות - 2013. כל העתקה של תוכן אסורה במפורש אלא אם ניתנה הסכמה בכתב מבעל האתר.

גלול למעלה