עורך דין פלילי

horizontal-1010894__340

עבירות פליליות הן עבירות רצח והמתה, שוד וגניבה, סמים, מין, אלימות במשפחה, צווארון לבן, מחשב ועוד. החשוד בעבירה מן  הסוג הזה עלול לעבור תהליך מורכב וקשה שראשיתו בתלונה נגדו במשטרה, חקירות קשות ומעצרים. בהתאם לממצאים ולתוצאות החקירות המפלילים תודיע לו הפרקליטות על כוונתה להגיש כתב אישום בהתאם להמלצות המשטרה. השלב הבא הוא התמודדות בבית משפט להוכחת חפותו. עורך דין פלילי יכול לייצג כל חשוד בכל אחד מהשלבים, ועדיף שהוא יתחיל בייצוג כבר בהתחלה.

עד להגשת כתב האישום יש מספר שלבים שהחשוד עובר ובכולם הוא יכול למזער נזקים או למנוע אותם כליל. רבות תלוי בעורך הדין שנבחר לייצוגו. במידה והא מנוסה ומומחה לנושא  הוא יכול להדריך את  הלקוח על דרכי  ההתנהלות בחקירות.  איך לדבר מבלי למסור מידע מפליל או גרסאות שעלולות לסבך אותו בעתיד. הוא יכול לנסות ולהניא את  הפרקליטות מהגשת כתב אישום. עצירת תהליך כבר  בשלב הזה יכולה לחסוך לחשוד כסף רב, עגמת נפש ורישום פלילי שעלול להכתימו בעתיד.  

במידה וכל הטיפול הנ"ל אינו משיג תוצאות הרי שהתמודדות בבית משפט היא בלתי נמנעת. כאן יקבל הפרקליט את  כל התיק לידיו, יבדוק אותו ואת  הראיות  הנסיבתיות שהביאו להגשת כתב האישום. יבדוק את  העדויות, ואת המסמכים  הנוספים ויגבש כתב הגנה. ניהול נכון של תיק הראיות במשפט פלילי הינו קריטי. הוא יכול לתקוף את תהליך איסוף הראיות, לתשאל מקורבים ומעורבים של החשוד בפרשה, לדלות פרטי מידע שונים ואפילו שוליים ועוד.  הכול כדי לבנות תמונת מצב נכונה שתסייע לו לבנות תיק הגנה מוצק עד כמה  שניתן.

עורך דין פלילי לוליק אסל יכול להיעזר בידע הנרחב שלו ובניסיונו העשיר בבתי משפט. הוא מכיר פסיקות תקדימיות שיכולות לסייע לו, מכיר את  ההליכים  המנהלתיים של בתי  הדין, יכול להגיע לזיכוי חלקי או לאי הרשעה מוחלטת, להסדרי טיעון, לערעור בערכאות גבוהות כולל בית  המשפט העליון ועוד. הליווי הצמוד ללקוח הינו קריטי והכרחי במצבו  הנפשי של הנתבע. מומלץ לשכור שירותי עורך דין בעל  מוניטין לייצוג, מאחר והעונשים על עבירות פליליות הם מהחמורים ביותר שקיימים.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
איציק בן-דוד

איציק בן-דוד

איציק בן-דוד הוא איש מקצוע בתחום השיפוצים מעל 8 שנים. לאחר מספר שנים של עבודה משותפת יחד עם אביו בחברת בנייה, איציק החליט לצאת לדרך חדשה עם חברת שיפוצים עצמאית. נוסף על אהבת הבנייה, איציק אוהב לכתוב ומפרסם מאמרים מקצועיים מכל תחומי בעלי המקצוע.

השאירו תגובה

proworld.co.il - כל הזכויות שמורות - 2013. כל העתקה של תוכן אסורה במפורש אלא אם ניתנה הסכמה בכתב מבעל האתר.

גלול למעלה