משרד פרסום

משרד פרסום

כשחושבים על משרד פרסום בדרך כלל האסוציאציות הראשונות הן שלטי חוצות ענקיים עם דוגמניות מוכרות או הפקת סרטונים לטובת הפסקות הפרסומת בערוצים המסחריים בטלוויזיה, אבל במקרים רבים נדרשים משרדי הפרסום במאה ה-21 לבצע פעולה שאולי נראית טכנית ומן הסתם היא פחות זוהר משלט ענקי על האיילון – קידום אתרים אורגני, ובראשי התיבות SEO.

מדוע קידום אתרים הוא מרכיב חשוב בעבודתו של משרד פרסום מודרני?

קידום אתרים הוא דוגמה מצוינת לאבולוציה הדרמטית שעברו משרדי הפרסום בראשית האלף השלישי. אם ב-2006 רק 8% מכלל הוצאות הפרסום בארץ הופנו לאינטרנט, ב-2016, סך הכל 10 שנים מאוחר יותר, עמד חלקו של הדיגיטל בכלל עוגת הפרסום על לא פחות מ-30%, תוך שהוא עוקף בסערה את הפרינט. בהתאם מיומנות כמו SEO, שעד לפני שנים לא רבות כלל לא עניינה אנשי פרסום, הפכה לאחר הכלים החיוניים ביותר בעבודתו של כל משרד פרסום וחייבה את הענף כולו להתאים את עצמו למצב החדש שבו כולנו מבלים יותר ויותר זמן באינטרנט ופחות ופחות זמן מול מסכי טלוויזיה או בקריאת עיתונים מודפסים.

מה כולל קידום אתרים אפקטיבי?

החובה לבצע קידום אתרים אפקטיבי, שכן אתר שמופיע במקום גבוה בתוצאות חיפושים רלוונטיים בגוגל הוא הבסיס של נוכחות דיגיטלית משמעותית, מחייב את משרדי הפרסום גם להתעדכן כל העת בנוגע למדיניות של מנועי החיפוש ובפרט זו של גוגל, שהשתנתה במידה ניכרת בשנים האחרונות. בפרט כדאי לדעת שבימינו שיטות קידום מפוקפקות עלולות לגרום נזק של ממש (כולל ענישה חמורה על-ידי גוגל, שיכולה להגיע עד להעלמת האתר מתוצאות חיפוש). איך בכל זאת אפשר להבטיח דירוג גבוה לאתרים? באמצעות הבטחת חוויית משתמש איכותית לכל גולש ובפרט תוכן איכותי, וזהו אחד האתגרים העיקריים של כל משרד פרסום בימינו.

שילוב פעולות נוספות עם SEO

קידום אתרים אורגני שמבוצע היטב מבטיח משיכת מקסימום גולשים לאתר, אולם כמובן שזוהי לא המטרה אלא רק אחד האמצעים להשגתה של המטרה האמיתית – מקסימום לקוחות ומכירות רבות ככל האפשר. על-מנת שכך יהיה חשוב להבטיח שגם האתר עצמו יהיה איכותי ומניע לפעולה, ועוד פעולה שכדאי לנקוט כיום היא רימרקטינג, כלומר הצגת מודעות רלוונטיות בפני מי שביקר באתר אך לא ביצע את הפעולה הרצויה.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
איציק בן-דוד

איציק בן-דוד

איציק בן-דוד הוא איש מקצוע בתחום השיפוצים מעל 8 שנים. לאחר מספר שנים של עבודה משותפת יחד עם אביו בחברת בנייה, איציק החליט לצאת לדרך חדשה עם חברת שיפוצים עצמאית. נוסף על אהבת הבנייה, איציק אוהב לכתוב ומפרסם מאמרים מקצועיים מכל תחומי בעלי המקצוע.

proworld.co.il - כל הזכויות שמורות - 2013. כל העתקה של תוכן אסורה במפורש אלא אם ניתנה הסכמה בכתב מבעל האתר.

גלול למעלה