מדוע חשוב שנשכפל מפתח לרכב?

שכפול מפתח למרצדס

זה קרה כמעט לכל אחד מאתנו. שעת לילה, מאוחר, בדיוק יצאנו מאיזה דיסקוטק הומה, אנחנו מעט שיכורים, רוצים כבר להניח את הראש על הכר, אנו מתנדנדים ביציאה מהבר, מפשפשים בתיק, ממשיכים לפשפש, תרים בהיסטריה אחד המפתחות והנה אנחנו מגלים שהמפתחות לרכב שלנו אבודים כמו התקווה שלנו.

בהיסטריה אנחנו חוזרים לדיסקוטק, נלחמים באנשים שרוקדים, זוחלים על הרצפה המלוכלכת, כעת השעה כבר חמש לפנות בוקר והמפתחות לרכב שלנו אינם מראים סמנים חיוניים. זהו אנחנו משלימים עם העובדה שאת השעות של לפנות בוקר אנחנו מעבירים עם שיחות למנעולן רכב.

עם דמעות החונקות את הגרון אנו ממתינים בקור של דמדומי השחר למנעולן, שמגיע לאחר שעה כדי לפרוץ לנו את הרכב. ואז אנו מתחרטים שלא דאגנו לשכפול מפתח למרצדס, לפיאט אונו שלנו, למזדה או לכל מה שמסיע אותנו חזרה למיטה החמה שלנו.

אז מדוע חשוב שנשכפל מפתח לרכב?

שכפול מפתח לרכב דואג לנו לביטחון – השכפול מונע מאתנו לילות לבנים כאשר אנו מאבדים את הרכב במועדון הומה אדם, ואנו יכולים לתת מפתח נוסף לחבר או לבן משפחה קרוב.

שכפול מפתח לבן זוג – כאשר אנו משכפלים מפתח אנחנו יכולים להקל על ההתניידות עם הרכב כאשר אנו חולקים אותו עם בני הזוג.

מציאת המפתח בזמן קצר יותר – שכפול מפתח עוזר לנו למצוא את המפתח בזמן קצר יותר ללא חיפושים מתישים בבית כאשר אנו ממהרים וזקוקים לרכב מהר.

שכפול מפתח למרצדס, למזדה, לרנו או לכל רכב אחר היא הוצאה חד פעמית, ובטווח הארוך הוא חוזך כסף רב על מנעולן שיגיע יצטרך לפרוץ את הרכב, ויכין לכם מפתח חדש – מה שיעלה כפול בזמן חירום ובשעת לילה.

כיצד מוצאים מנעולן טוב לשכפול מפתח?

על מנת לשכפל מפתח עוד לפני איבוד המפתח בטראגיות, חשוב למצוא מנעולן טוב ואמין. מנעולן מסוג זה יכול לשכפל מפתחות לרכבים מכל הסוגים, לעשות זאת במהירות ולאפשר לכם מחירים הוגנים.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
איציק בן-דוד

איציק בן-דוד

איציק בן-דוד הוא איש מקצוע בתחום השיפוצים מעל 8 שנים. לאחר מספר שנים של עבודה משותפת יחד עם אביו בחברת בנייה, איציק החליט לצאת לדרך חדשה עם חברת שיפוצים עצמאית. נוסף על אהבת הבנייה, איציק אוהב לכתוב ומפרסם מאמרים מקצועיים מכל תחומי בעלי המקצוע.

השאירו תגובה

proworld.co.il - כל הזכויות שמורות - 2013. כל העתקה של תוכן אסורה במפורש אלא אם ניתנה הסכמה בכתב מבעל האתר.

גלול למעלה