מכונות שטיפה – מכניסים טכנולוגיה לניקיון

מכונות שטיפה

על החשיבות וההשפעה של ניקיון הבית והמשרד על אורח החיים של כולנו אין צורך להרחיב. מעבר לעניין הבריאותי, קיים האלמנט האסתטי – אף אחד לא אוהב לבקר או לשהות במקום מלוכלך. תחום הניקיון, בדומה למרבית תחומי החיים האחרים, הושפע בעשורים האחרונים מהקידמה והטכנולוגיה שפלשו לחיינו ושינו אותם לחלוטין. וכשמדברים על טכנולוגיה וניקיון, מתכוונים, בדרך כלל, למכונות השטיפה שהפכו כל ניקיון למשחק ילדים… מה זה מכונות שטיפה? למי הן מתאימות? כיצד הן עובדות? מה מחיריהן? כל התשובות מיד.

מכונות השטיפה הן כאלו אשר יוצרו למטרת התמודדות עם אתגרי ניקיון שהמכשירים הסטנדרטיים לא יכלו להתמודד עימם. בנוסף, המכונות מצליחות לבצע במהירות, בקלות ובנוחות את מה שהאמצעים של פעם עשו באיטיות ובקושי רב. ישנם מספר סוגים של מכונות שטיפה, הנבדלות זו מזו באופן השימוש, בסוג הניקיון איתו הם נועדו להתמודד וכמובן באלמנטים כמו העיצוב, הגודל והמחיר.

סוגים שונים של מכונות שטיפה

הסוג הראשון הוא זה המופעל באמצעות לחץ מים. עשרות דגמים ישנם למכונה הפופולארית הזו, הנבדלים זה מזה בעיקר בגודל וברמת לחץ המים. במכונות המתקדמות יותר ישנם שני קני לחץ מים – אחד ללחץ 'רגיל' והשני ללחץ טורבו מוגבר. הנתון החשוב ביותר אליו יש לשים לב ברכישת מכונה שכזו הוא לחץ המים (הנמדד ב"ברים") כאשר עבור מכונה ביתית, לחץ שבין 100 ל-160 אמור להספיק (מכונה לעסק תזדקק ללחץ של סביב 200 בר). מחיר מכונה ביתית שכזו נע בין 500 ₪ לדגמים הפשוטים ועד 3,500 ₪ לדגמי היוקרה.

סוג פופולארי נוסף הוא מכונת שטיפה לרצפות ושטיחים, המופעלת באופן חשמלי, על ידי הטענה או מנוע הולכה עצמי. ישנן מכונות קומפקטיות המיועדות לשטחים קטנים ביתיים, בעוד אחרות, בהן מפעיל המכונה רוכב עליה כמו על רכב, מיועדות לשטחים גדולים פי כמה. מספר נתונים טכניים קובעים את איכות המכונה, כשהעיקרים ביניהם הם סיבובי מנוע לדקה (אל תסתפקו בפחות ב-300), קצב העבודה (הבסיסי הוא 200 מ"ר לשעה. המקצועי עומד על 1200) וקוטר שטח הניקוי (החל מ-300 מ"מ). העלויות נעות מ-2,000 ₪ ועד פי חמישה.

סוג אחרון עליו נדבר הוא מכונות שטיפה באמצעות קיטור, המשמשות בעיקר למטבחים וחדרי רחצה, בהם לכלוך קשה הדורש חיטוי והמסה. שיטת הפעולה – לחץ אדים חם. הניקוי ידידותי לסביבה, פשוט ומהיר. רכשתם מכונת קיטור ביתית? תגידו שלום למוצרי ניקיון אחרים. בין 700 ל-6,000 שקלים. קנייה נעימה!

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
איציק בן-דוד

איציק בן-דוד

איציק בן-דוד הוא איש מקצוע בתחום השיפוצים מעל 8 שנים. לאחר מספר שנים של עבודה משותפת יחד עם אביו בחברת בנייה, איציק החליט לצאת לדרך חדשה עם חברת שיפוצים עצמאית. נוסף על אהבת הבנייה, איציק אוהב לכתוב ומפרסם מאמרים מקצועיים מכל תחומי בעלי המקצוע.

השאירו תגובה

proworld.co.il - כל הזכויות שמורות - 2013. כל העתקה של תוכן אסורה במפורש אלא אם ניתנה הסכמה בכתב מבעל האתר.

גלול למעלה