היתרונות של קמינים גז

קמינים גז

אמנם האסוציאציה הרווחת ביותר בהקשר של קמינים היא בולי עץ שמתפצחים להם בנחת ופולטים חום נעים בחדר, והקמין הפופולרי ביותר בישראל הוא בכלל זה שפועל על בסיס נפט, אבל גם קמינים על בסיס גז זוכים בשנים האחרונות לעניין רב.

הסיבה העיקרית היא מחיר הנפט והסולר: כל פעם שהוא עולה, ואיתו גם עלות השימוש בקמינים שזהו הבסיס לפעולתם, גדל הביקוש לקמיני גז. בנוסף קמינים גז נהנים ממספר יתרונות משמעותיים שהופכים אותם לאופציה שבהחלט כדאי לשקול.

קמינים גז – יקר אבל משתלם

ראשית חשוב לציין שקמין על גז הוא האופציה היקרה ביותר מבין כל האפשרויות וביחס לקמין עץ או קמין נפט.

עוד כדאי לדעת שישנה חובה להקפיד על נהלי הבטיחות המחמירים ביותר שיש (אם כי גם עם קמינים אחרים יש להתנהל בזהירות).

מצד שני, מדובר בהשקעה בהחלט משתלמת, ולמעשה אמנם מחיר הרכישה וההתקנה גבוה יחסית, אולם עלות השימוש השוטף בקמינים שפועלים על בסיס גז היא הנמוכה ביותר.

שליטה מלאה בטמפרטורה

עוד יתרון חשוב של קמינים גז הוא האפשרות לשלוט בטמפרטורה שנוצרת בחדר – קמינים אלה מגיעים עם תרמוסטט, וכשהחדר מספיק חם לטעמם של בני הבית, הם פשוט מפסיקים לפעול (עד שנוצר שוב צורך בחימום).

מסיבה זו זוהי גם האופציה המומלצת לשומרי שבת, שרוצים כמובן ליהנות מחימום בכל ימות השבוע.

שימוש קל, תחזוקה נוחה

הפעלתם של הקמינים שפעולתם מבוססת על גז פשוטה ונוחה – כך למשל אין צורך לוודא כי יש מספיק עצים בבית (ולהכין להם מקום אחסון).

גם תחזוקת הקמינים האלה פשוטה ולמעשה כמעט שלא נדרשות פעולות מיוחדות כדי להבטיח יעילות לאורך זמן. אחת לשנה יש להזמין טכנאי גז מוסמך על מנת שזה יוודא כי המערכת תקינה ובטיחותית.

ידידותיות לסביבה

לא רק אנחנו נהנים מהשימוש בקמיני הגז אלא גם הסביבה: קמינים גז נחשבים ידידותיים יותר לסביבה מאותם קמינים שמוזנים בעצים, וניצול האנרגיה מקסימלי. בעידן שבו כולנו כבר יודעים עד כמה חשוב לצמצם את זיהום האוויר ולהגן על כדור הארץ באופן כללי, זהו יתרון בלתי מבוטל.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
איציק בן-דוד

איציק בן-דוד

איציק בן-דוד הוא איש מקצוע בתחום השיפוצים מעל 8 שנים. לאחר מספר שנים של עבודה משותפת יחד עם אביו בחברת בנייה, איציק החליט לצאת לדרך חדשה עם חברת שיפוצים עצמאית. נוסף על אהבת הבנייה, איציק אוהב לכתוב ומפרסם מאמרים מקצועיים מכל תחומי בעלי המקצוע.

proworld.co.il - כל הזכויות שמורות - 2013. כל העתקה של תוכן אסורה במפורש אלא אם ניתנה הסכמה בכתב מבעל האתר.

גלול למעלה